Ma avut la greu...

Azi am pariat cu maniak de pe muligambia ca-l rup la baschet...De si oamenii normali pariaza pe bani noi suntem prea tari, cel care pierde trebuia sa puna post pe blogul sau ca a fost rupt..Dap eu pierdusem :((

Baiatul ma avut la greu, cand vedeam cum le baga in cos imi vinea sa ma spanzur...Am fost si eu bun, dar mah cum poti sa fii atat de bun???Si ultima lui aruncare am ramas socat..o voi visa cateva nopti in cosmaruri.Baiatul e geniul baschetului ma tem sa mai ies la un meci din nou...

(Intelegeti voi ca nu ma avut el chiar asa de tare dar asta era pariul......)

0 comentarii:


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii