Incredible family

Familia mea e ceva extraordinar...e alcatuita din o grupare de animale: doi ciini şi o nepotzica (de fapt o iubesc pe aia doar ca avem o relatie speciala,ne iubim noi in felul nostru ) şi 5 omi : eu, parintii mei, sora si cumnatul meu iubit, pe asta chiar il ador trebue sa ai talent sa-ti bati joc de oameni la fel ca el :D

Dupa logica ar trebui sa ma irite cumnatul meu, desi el locuieste acum la noi eu il ador pe zi ce trece tot mai mult. Vinerea venisem de la perechi obosit dupa o saptamana de jocuri intelectuale cu profii de la colegiul si ma culcasem sa dorm...si... in clipa aia magica cind simteam ca sunt gata sa ma arunc in oceanul visurilor intra Cumnatul cu nepotzica in brate, imi zambeshte, culca fetita alaturi de mine si imi sopteste "Ti-am adus alarma"!!!Si cum sa nu adori asa un om?



0 comentarii:


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii