Imi aduc..

Nu demult imi aduceam aminte de unele faze din copilaria mea si am hotarat sa vi le povestesc si voua dragi fani...mai pe scurt nu stiu am fost copil bun sau nu dar iata cateva faze...


1.Eram in Romania,Constanta daca mai precis...nu mai stiu ce varsta aveam dar mai eram adeptul oalei... Intro zi stateam pe oala si se apropie de mine "nana" sau cine imi e ea si imi spune:
-Gata Dima?
-Aha!!
-Hai dami mie...(in acest moment aruncasem in ea tot continutul oalei....si cu un zambet inocent o privesc, ce sai faci asta mia cerut...)

2. Mai tin minte cum tot in Constanta m-am impreietenit cu 2 caini, prietenia avansa cu salturi marete...am ajuns sa mancam toti trei dintr-o farfurie...(Dao ce sai faci, noi aveam "haita noastra" si respectiv "mancarea noastra" ma bucur ca nu am ajuns la fete comune...)

3.Eram mic de tot...foarte mic...m-au lasat parintii pe capul bunicii, nu stiu de ce dar nu avea bunica sticluta la ea pentru mine (sau poate am sparto eu??) mai pe scurt am ajuns sa-mi beau laptele bine meritat dintr-o sticla de coniac....si anume in acel moment intra parintii mei....daca sincer as da orice sa vad ochii lor in acel moment cand au vazut fiul lor cum statea cu sticla de coniac cu suzeta pe ea si SAVURA!! :D (sticla logic ca a fost bine sterilizata dar oricum ador bunica mea...)

4.Eram la tabara.... ca orice baiat ce se respecta era NEAPARAT sa stai pe la fete prin camere noaptea... toti cred ca ati trecut prin sentimentul asta cand intra educatoarea si toti baietii cu viteza luminii se ascund care pe unde... eu evident fiind "genial" mam ascuns intre doua paturi unite si peretele(nush cum dracu am incaput acolo...) pai educatoarea a prins vreo 2-3 baieti si intreaba daca mai este cineva... eu cu gura mea mare nu puteam sa tac...am analizat situatia in care ma aflam si am zis cu voce tare:
-Anaaa, poate imi dai o mana de ajutor ceva???(aici toti erau morti pana si educatoarea, toti radeau... pe prietenul ce se ascundea sub pat la umflat asa un ras ca s-a ridicat patul cand a dat cu capul de el, alt prieten mai nu cazuse din dulap...)

5.Numarul 5 l-am lasat pentru voi...sa completati voi postul cu propriile istorioare...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Deci bai , super tare. Faza cu oala mi-a placut cel mai tare ))
Aia cu fetele in camera am facut-o si eu. Eu ma ascundeam sub plapuma uneia linga perete iar ia in fata mea )) merge de fiecare data ))

Other spunea...

mmm...precis te ascundeai sub plapuma?:D

Anonim spunea...

La penultimul punct am murit de ras =))
Am fost si eu destui ani pe la diferite tabere si erau cam aceleasi faze :D
Damn, doar imaginandu-mi faza ma apuca iar isteria =))

Fluffy Dandelion spunea...

Btw, am vazut ca ii ai in blogroll pe Maniak si pe tipul cu fimul. Poti sa-mi zici care-i motivul ca nu pot accesa adresele lor web ?!

Other spunea...

La moment nimeni nu poate accesa adresele web...E o problema acolo, Speram ca in viitor ambii vor reveni ;)

Fluffy Dandelion spunea...

Yeah, si eu sper. Ca e mai vesel cu ei :P


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii