Incep sa ador insomnia..

    Ora 3:00 noaptea...stau la calc nu am ce face urmaresc si eu niste bloguri....Se aprinde lumina in coridor intra tata in casa, intra la mine in camera se uita straniu ma intreaba de ce nu dorm ii spun ca am insomnie... digereaza un pic informatia scoate portofelul si imi intinde 200lei ii zambesc, il multumesc si simt cu al 6 simt ca maine din nou voi avea insomnie :D

     Straniu ca urmatoarea zi maica mea ma roaga sa indeplinesc un fleac si imi da si ea bani...si din nou 200... nush ce i-a apucat, poate au facut ceva si se simt vinovati, de ce au coincis sumele,de ce au coincis si zilele??mmm sper sa nu apara in curand prin casa un fratior sau o sora mai mica....cum sa va spun... noi aici cu sora deja am impartit totul nu avem nevoie de "concurenti" :D

0 comentarii:


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii