Usor...prea usor....


Uneori e prea usor sa prezici unele lucruri,fapte a altor persoane, deciziile pe care ei le fac digerand informatia cu zilele tu le stii de la bun inceput....De ce?Cum? Usor fratilor...foarte usor... previzibil poate fi orice principalul e sa folosesti mintea corect...previzibile sunt si aceleasi femei numai ca cand ajunge vorba de sentimente noi barbatii ne pierdem capul...incetam sa analizam si doar traim acele momente(cum s-ar zice mai bine sa iubesti si sa suferi decat sa nu iubesti deloc...de accord total..).Atunci apar intrebari de la toti, ce totusi ele vor?!?!Nu mai tin minte ce filosof se spune ca a raspuns la toate intrebarile inafara de "Ce doresc femeile"..eu as zice ca raspuns general nu exista,multe sunt diferite, altele chiar unice...frate nu iti bate capul cu aceasta intrebare...daca ai ajuns sa ti-o pui inseamna ca te-ai indragostit si raspunsul se afla deja in afara ariei de acoperire a encefalului tau...

0 comentarii:


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii