5 sfaturi de la unchi...

1.La ora clasei la tema drogurilor sa NU incercati sa invatati clasa cum sa utilizeze corect drogurile...o sa se sfarseasca cu demers...(personal nu sunt adept al drogurilor,dar mi se pare ca daca tot nu te asculta nimeni ca e rau sa le primesti cel putin ar trebui sa le explici cum sa utilizeze corect...)
2.Nici in cap sa nu va treaca sa va inregistrati pe facebook...nimic bun acolo doar spam de ala nebun pe emailul vostru cand se intampla ceva legat de voi...
3.Sa nu va apucati sa jucati cu maniak baschet de obicei castiga...in schimb puteti sa-l provocati la un biliard ;D
4.Daca treceti cu o fata prin MallDova nu intrati in departamentul cu parfumuri...este unul acolo "incredible me" se numeste e atat de tare parfumul ca veti auzi mai des numele lui decat numele vostru...
5.Cand te intreaba prietena daca iubesti copii,spune NU!!mai stii o sa o apuce fanteziile si dupa ce va jucati voi dea mama si tata chiar o sa devii unul...am nepotica stiu ce e sa ai un copil in casa... Spuneti NU daca ceva!!

0 comentarii:


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii