Stiam ca ma iubeste :D

Azi ma avut bunica mea asa la greu...Ma gateam sa plec la medic, imbrac geaca ma uit in oglinda si ii spun bunicii:

Eu: Nu inteleg , cum de toate fetele astea nu leasina toate cand ma vad pe strada si ii zambesc...
Ea: Asa e..
Eu: Defapt daca sa ma mai ganesc au fost cazuri cand au cazut...
Ea: Da??Ce le-ai facut piedica sau ce??(Am privito si doar i-am zambit)

E greu cand in familia ta absolut la toti simtul umorului e bine dezvoltat, as dori sa am un frate ceva mai mic de care mereu sa-mi bat joc :D Logic ca probabil nu avea sa trec limita dar totusi...Daca cineva are un frate in plus si nu are nevoie lasa-ti candidaturile aici de dorit sa anexati o poza...

6 comentarii:

Lorry spunea...

sa shtii k uneori devine plictisitor sa-tzi batzi joc de fratele mai mic ;D(tzi-o spun din proprie experientza ;))

Other spunea...

posibil depinde de om,eu as faceo mereu :D

Lorry spunea...

atunci slava Domnului k n-ai nici un frate mai mic,mi-ar fi mila de el :))
sincer:))

Disperatul spunea...

Eu am un frate mai mare , si am parte de asta tot timpul ;)

Other spunea...

Vedeti, am stiut ca unii o pot face tot timpul:))

Disperatul spunea...

aha :)) ce noroc pe capul meu :D


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii