Insomnie = Inspiratie

Lol nu am putut adormi toata noaptea...ma gandeam la tot, la viata, la totul ce am reusit sa fac, la ceea ce necesita facut, mi-am adus aminte de un moment cand aveam vreo 7-8 ani tata mi-a spus ca viata mea trebuie sa mi-o traiesc in asa mod ca niciodata sa nu-mi para rau de alegirile pe care le-am facut...Pana acum asa am trait, pana acum...Asa cum creierul meu nu lucreaza prea efectiv noaptea am hotorat sa va scriu o istorioara din viata mea :D

Eram odata cu un prieten Pavel la biliard, sala era destul de libera era o tipa hot la bar si langa ea statea stapanul localului, noi am ales masa langa bar si am inceput meciul...Pavel asta era numai venit din Romania in Moldova cred ca va dati seama ca statea destul de rau cu rusa..Am ajuns la un moment cand Pavel nu putea bate bila fara sa deranjeze tipa(ea arata Hot ia-si da vreo 93 puncte din 100),se apropie el de ea si zambind ii spune:

Pavel: Извините,можно один раз?(imaginativa ce hohote au izbucnit in sala :D...defapt el nu a facuto special chiar statea atat de prost cu rusa...)
Tipa: Только один?А если понравиться??(aici deja eram mort, a intrat in dialog si stapanul localului..)
Stapanul: Парень Я ее уже два года пытаюсь один раз а ты..пришол и давай сразу один раз??=)))(pavel era deja rosu ca racul)

A avut noroc pavel ca i-a luat apararea un barbat si le-a explicat ca el simplu a vrut sa bata.. :)))
Dupa acest caz baiatul s-a apucat la greu de studiatul limbei ruse...

1 comentarii:

Anonim spunea...

:)) da faza rupe ... bietul baiat ...


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii