Focuseazate...

Deci am plecat cu un prieten si varisorul azi sa aruncam mingea de fotbal american...la un moment se apropie un baiat de vreo 10 ani la noi si vrea si el sa arunce cu noi(varul il uraste pe ala-copilul e foarte alintat si practic nu gandeste ce spune ca si toti copii)..Pai varu se uita la el si ii spune:

Verisorul: Uite la poarta aia,o vezi bine?
Baiatul: Dap
Verisorul: Priveste atent bara...
Baiatul: ....
Verisorul: Focuseazate...MARSH MAH ACASA!!!(Aici eram doborat..muream pe acolo)

0 comentarii:


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii