Caracter sau instinct?

Nu de mult cercetam inetul si am dat peste un video unde тимати un "raper" rus si-a aratat din nou genialitatea zicand ca defapt cainii nu au caracter au doar instincte inascute de la nastere...dupa asta am decis sa scriu un post in care voi descrie caracterele cainelor cu care am trait pana la moment...

Defapt am avut 5 caini, dar voi descrie doar 4 ca pe primul nu-l tin minte deloc..

-Prima a fost Greta nu tin minte nimic despre ea doar ca au dato ai mei cand aveam eu vreo 3-4 ani.

-A doua era Chappy asta a fost un caine foarte inteligent, intelegea absolut totul cei ziceai ai avea o privire din alea care simti ca-ti intra in suflet..tin minte ca noi nici nu ne plimbam cu ea ii deschideam usa si ea pleca singura si cand se satura venea acasa si batea in usa.Era un caine foarte ascultator si iubitor din pacate a murit din cauza unei boli..A expirat vaccina de anul trecut pe data de 7 martie si cand noi pe 9 am plecat sa o vaccinam din nou era deja prea tarziu...yeap viata poate fi dura uneori,dupa moartea ei toata familia a avut traur nici la scoala nu am plecat.

-Al treilea era Lord asta era turbat de la nastere(cred ca e de aia ca unul din parintii lui era lup canadian imaginativa sa traiti alaturi de un lup in casa..yeap eu si dormeam cu el pe un pat cat era el mai mic. Lord era foarte agresiv putea sa rupa absolut pe orice caine daca il lasai sa o faca, am avut foarte multe probleme cu el dar a meritato mi-au ramas doar memorii bune despre el, in plus cat el la noi dormea in coridor si atata timp cat el era acolo puteai sa lesi si usa complet deschisa nici un hot nu ar incerca sa intri toti il cunosteau pe asta :D

-A patra e Asea... Ce sa spun despre ea ea la noi e aristocrata cel putin se poarta ca una,ea pana si daca calca in glod ridica repede piciorusul se uita la el cu dezgust si repede il scutura, la caracter e ca si un copil dulce il iubesti dar uneori te scoate din sarite..

-Si in sfarsit al cincilea e Filea el e prost ca un stalp dar asta nul incurca sa te iubeasca cu sinceritate si sa te linga pe fata in orice dimineata ca sa te plimbi cu el, el e caocao ALB e visul oricarei fete daca vreo una spune ca nu inseamna ca inca nu a vazut un caocao alb...

0 comentarii:


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii