Da ce nu se poate???

Umblam si noi cu un prieten si am dat de un fost coleg, ala a dat de un prieten dea lui si pana la urma ne-am strans vreo 7..mi sa parut geniala o istorioara auzita atunci :P Povestea un baiat:

-Mergeam eu linistit prin parc ma uit in spate acolo e un politist si apuc sa fug de la el...au fugit ei vreo 2 km dupa care asta se opreste isi aprinde o tigara si fumeaza...il ajunge politistul din urma obosit mort il priveste si il intreaba dece el a fugit, la ce a primis in raspuns "da ce nu se poate??" =))

3 comentarii:

Disperatul spunea...

=)) Isi bate joc lumea de cadrele politiei ;)

Other spunea...

vezi ca baiatul nu a facut nimic, simplu a inceput sa fuge dar ala sa luat dupa el :D

Unknown spunea...

sarmanelul politist )))) .... tare faza!!!


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii