Instiintare pentru toate femeile...

Am primit un mesaj de la o prietena si am ras cu lacrimi....iata ce contine mesajul:

Aceasta este o instiintare pentru toate femeile din lume...O cercetare recenta a descoperit ca, barbatul este animalul cel mai nefericit din lume, pentru ca are tate fara lapte, oule fara coaja, cocoselul fara aripi si punga fara bani. Se mai pare ca in 80% din cazuri, femeile nu se casatoresc pentru ca si-au dat seama ca pentru 70 grame de carnat, nu are nici un sens sa tina tot porcul in casa...

Dap baietilor, de data asta ne-au avut la greu...

3 comentarii:

Zam Fir Pop spunea...

Femeia este un animal domestic, ce trăieşte pe lângă casa bărbatului şi se hrăneşte cu banii şi cu zilele lui ... fripte!

Other spunea...

yeap :D

Anonim spunea...

he , unica fraza care ofenseaza barbatii citita de mine dintre miile care le-am citit , fraze si citate si mai ales bancuri sunt cu mult mai multe si cu mult mai dure ...
mia placut ....


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii