Donator= binefacere + 2 zile libere

Yeap, inainte de "vacanta" asta legata de gripa porcina am fost si am donat sange la centrul de transfuzie din Chisinau...Defapt nu mi-a venit din cer ideea odata a intrat medicul de la colegiu in grupa si a intrebat daca cineva ar fi de acord sa doneze sange, am crezut ca ar fi ceva nice asa cum stiu ca la mine si parintii au facuto...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Deci am aflat 3 lucruri importante legate de actul de donatie a sangelui:
1.Nu doare deloc, auzeam cum barbati in varsta vorbeau pe coridoare ca e dureros, nope nu doare deloc rusine voua...
2.Primesti certificat de la centru ca esti eliberat de 2 zile de studii, ziua in care ai donat si inca una la alegerea ta :D
3.Si ultima dar cea mai importanta, cei care au inventat chestionarele la registratura au simtul umorului dezvoltat la greu :)) am ras mult cand citeam intrebarile a mers un combo nice pe tema sexului ceva gen:

-Ati avut recent sex extremal?
-Ati avut relatii sexuale cu o prostituata?
-Sunteti homosexual?
-Ati avut sex in grup unde a participat un homosexual?
-Sunteti bisexual?
-Ati avut recent sex cu un bisexual?

Mai erau multe intrebari nice dar din pacate nu mi le amintesc...

0 comentarii:


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii