Curaj.net

aww... am vazut ca cineva a pus pe curaj.net postul meu despre avort :) o iau ca pe un compliment , e interesanta senzatia asta ca cuiva i-a placut postul tau...ce sa spun daca va mai place ceva- bafta importati cat doriti...defapt cand am creat blogul am facuto din plictiseala, acum stiu ca continui sa scriu postari noi nu din plictiseala dar de aia ca imi place sa citesc comentariile persoanelor necunoscute referitor la posturile mele. Sa nu va mint nu ca mi-ar pasa mult de parerea persoanelor necunoscute doar imi place sa citesc comentariile voastre negative sau pozitive e indiferent atat timp cat trezesc in cineva emotii eu exist :D

http://www.curaj.net/?p=27558 iata linkul la postul importat ;) mi-au placut comentariile acolo :)))

2 comentarii:

Unknown spunea...

bucura-te de succesul tau..intradevar fost
bun articolul ...

Other spunea...

ms


Blog din Moldova
Deci dc am numit blogul unchiul si nepotzica??Pai din cauza ca odata cu clipa in care au gasito pe ea in varza sau pe unde acolo maturii gasesc copii viata mea s-a schimbat definitiv...

Urmeaza eu si relatiile mele deosebite..Tot ce cititi aici sunt istorii reale, cititi si radeti ca cineva are o viata mai rea ca voi...

Comentarii